تاثیر زبان انگلیسی در توسعه صنعت گردشگری در ایران
وع مجمع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
حامی: معاونت پژوهشی دانشگاه سمنان
زمان: ۱۳۸۶, دوره ۱
تأثیر زبان انگلیسی در گردشگری – زبان انگلیسی و تأثیر آن بر توسعه گردشگری در ایران
چکیده:
توجه ویژه به امر توسعه صنعت گردشگری از دیرباز مورد توجه کشورهای در حال توسعه بوده است. ایران نیز به واسطه دارا بودن پیشینه ای غنی از تمدن و فرهنگ و تعاقبا داشتن منابع عظیم گردشگری دورنمای کاملا مناسبی در این خصوص دارد. از جمله عوامل موثر در توسعه صنعت گردشگری، در کنار داشتن بستر مناسب و مدیریت کارآمد، توجه و ارتقای سطح دانش زبان انگلیسی به عنوان عمده ابزار ارتباطی که کمتر به آن توجه شده است قابل توجه است. این مقاله ابتدا به اهمیت زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی و کارآمد در توسعه می پردازد، سپس جایگاه گردشگری در ایران و اهمیت ارتباط کلامی در توسعه آن مورد بحث قرار می گیرد در پایان تاثیر زبان انگلیسی در توسعه این صنعت و راهکارهای مناسب برای بسط و ارتقا آن ارایه می گردد.
کلید واژه: زبان انگلیسی، گردشگری، توسعه، بین الملل
معرفی حسابدار مسلط به زبان عربی ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ معرفی نیروی مسلط به لهجه عراقی ( عربی) ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ استخدام راننده همراه گردشگر مسلط به زبان عربی
تأثیر زبان انگلیسی در گردشگری – زبان انگلیسی و تأثیر آن بر توسعه گردشگری در ایران